AIMED People is intermediar voor uitbesteed werk op het gebied van ICT opdrachten.

De focus van AIMED People ligt op de volgende functieprofielen:

  • Projectleiders
  • Applicatie Testers
  • Applicatie Packagers
  • Applicatie Intakers
  • Scripters - PowerShell
  • Software Distribution & Deployment Specialisten
  • Systeembeheerders
  • Technisch applicatiebeheerders 
  • Migratie Medewerkers - Coördinators

AIMED People brengt vraag en aanbod bij elkaar met de missie meerwaarde te creëren voor alle betrokken partijen.
Bent u specialist, Freelance, ZZP, DGA, Leverancier met bovenstaande disciplines, voorzie ons dan van uw profiel zodat wij u kunnen matchen met een passende opdracht. Dat kan ook als er momenteel geen actieve aanvragen openstaan.

Wilt u meer weten omtrent onze aanpak en werkwijze neem dan contact op met AIMED People op 073-6497413 of email naar: people@aimed.nl

En volg ons op https://www.linkedin.com/company/aimed-people/

OPENSTAANDE VACATURES & OPDRACHTEN



Product Owner - Zuid-Holland

Functie:                 Product Owner
Locatie:                 Zuid-Holland
Duur:                    12 maanden op basis van 36 uur per week
Start:                    Zsm

In het team staat er een vacature open voor een product owner. Bij de afdeling werken momenteel 3 product owners (PO’s) die betrokken zijn bij de ontwikkeling en het beheer van een aantal systemen. Zij zijn naast hun reguliere PO taken ook inhoudelijk intensief betrokken bij verschillende voorbereidings- en implementatietrajecten.

De uitdaging is om als product owner op te treden voor meerdere clusters. RDD is een generieke applicatie die door het Expertisecentrum Systeemontwikkeling is gebouwd. Er staat een stevig fundament; de eisen en wensen van de clusters betreffen vooral verbeteringen, aanvullingen of aanpassingen die nodig zijn om het werk te stroomlijnen, te verbeteren of het aantal fouten terug te brengen. Zoals de naam suggereert, is RDD een systeem waarin de medewerkers op een zaakgewijze manier een volledig digitaal dossier kunnen opbouwen.

In de functie van product owner zullen je werkzaamheden onder andere (naast andere PO-taken) bestaan uit:

  • Ophalen van (nieuwe of bijgestelde) gebruikerswensen;
  • Met het scrumteam vertalen van gebruikerswensen naar te bouwen epics en stories;
  • De integraliteit van de oplossing bewaken;
  • De sprintplanning met het scrumteam opstellen en bewaken;
  • Sprint reviews organiseren en inhoudelijk voorbereiden;
  • Voorzitten van gebruikersoverleggen;
  • Voorbereiden en uitwerken van gebruikerssessies om functionele wensen uit te werken.

Eisen

  • In het bezit van een hbo-diploma;
  • Minimaal een half jaar ervaring (met de werkzaamheden beschreven in ‘jouw opdracht’) als Product Owner of een gelijkaardige rol opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
  • Heeft aantoonbare werkervaring met het volgende: wensen en eisen samen met het scrumteam om te vormen tot technische oplossingen in het systeem

Wensen

  • In het bezit van een Wo diploma;
  • De kandidaat heeft een afgeronde opleiding in een ICT gerelateerde studierichting;
  • De kandidaat heeft een afgeronde training of cursus (inclusief certificaat) op gebied van Agile/scrum;
  • De kandidaat heeft ervaring met een dossiersysteem of DMS;
  • De kandidaat heeft minimaal een half jaar ervaring opgedaan in de afgelopen 3 jaar; in een soortgelijke functie product in een gemeentelijke instelling met >200.000 inwoners.

Assistant PRODUCT OWNER - ZUID-HOLLAND

Functie:                 Assistant Product Owner
Locatie:                 Zuid-Holland
Duur:                    6 maanden op basis van 36 uur per week
Start:                    Zsm

In het team staat er een vacature open voor een (administratief) ondersteuner met affiniteit voor ICT.

Bij de afdeling werken momenteel 4 product owners (PO’s) die betrokken zijn bij de ontwikkeling en het beheer van een aantal systemen. Zij zijn naast hun reguliere PO-taken ook inhoudelijk intensief betrokken bij verschillende voorbereidings- en implementatietrajecten. Daardoor hebben de PO(s) geen tijd om de vele (administratieve) handelingen zelf uit te voeren.

Zij willen hierbij ondersteund worden door iemand die zaken zoals handleidingen, release notes en verslagen op een uniforme manier opstelt waardoor er op een eenduidige en uniforme wijze gecommuniceerd wordt naar programmateam, veranderteam en gebruikers.

De uitdaging is om de communicatie over de systemen, de sprints en releases en de administratieve handelingen die hierbij nodig zijn, structureel en uniform op te zetten en te onderhouden

In de functie van administratief ondersteuner ICT zullen je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het uitschrijven van releasenotes en sprintplanning;
  • PowerPointpresentaties maken van de sprint review;
  • Handleidingen actueel houden;
  • Overzicht creëren van de (belangrijkste) known issues;
  • Uitwerken verslagen systeemanalyses;
  • Bundelen resultaten systeemanalyses per applicatie;
  • Voorbereiden systeemanalyses a.d.h.v. eerdere systeemanalyses gelijke applicaties;
  • Voorbereiden en inplannen gebruikersoverleggen;
  • Uitwerken en delen verslagen gebruikersoverleggen;
  • Voorbereiden en inplannen gebruikerssessies om functionele wensen uit te werken;
  • Verantwoordelijk voor beheer, communicatie en support op de RIO Gers pagina;
  • Verantwoordelijk voor het voorbereiden scrum board
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde MBO-4 opleiding;
  • De kandidaat heeft één jaar ervaring als administratief /ICT-medewerker of ICT helpdesk (met de werkzaamheden zoals beschreven in het kopje ‘jouw opdracht) opgedaan binnen de afgelopen 3 jaar in een organisatie met >3000 gebruikers,
  • Wij ontvangen naast het CV graag ook een motivatie van de kandidaat, waarin minstens de volgende vragen worden beantwoord;

Eisen

- welke aspecten in de functieomschrijving spreken jou aan in deze functie? Licht dit toe
- welke competenties, kwaliteiten en/of eigenschappen zorgen ervoor dat jij de geschikte kandidaat bent voor de functie? (Noem voorbeelden waarop blijkt dat jij geschikt bent)

Wensen

  • De kandidaat is in het bezit van een afgeronde Hbo of Wo diploma;
  • De kandidaat heeft een afgeronde studie in een ICT gerelateerde studierichting;
  • De kandidaat is in het bezit van afgeronde training of cursus (inclusief certificaat) op gebied van Agile/scrum.
  • Minimaal een half jaar werkervaring met het werken met JIRA opgedaan in de afgelopen 3 jaar;

Senior Netwerkbeheerder - Zuid-Holland AANVRAAG GESLOTEN

Voor een periode van 6 maanden zijn we met spoed op zoek naar een Senior Netwerkbeheerder.

Functie:                 Senior Netwerkbeheerder
Locatie:                 Ridderkerk
Duur:                    6 maanden op basis van 36 uur per week
Start:                    2 maart 2020
Werkervaring:        Minimaal 8 jaar als Netwerkbeheerder

De kandidaat moet 2 referenties kunnen overleggen

Als netwerkbeheerder ben je dagelijks bezig met het monitoren en verbeteren van het bestaande netwerk. Je ben proactief, lost problemen op en in projecten ben jij degene die, met kennis van zaken, de schets maakt van nieuw in te richten of te wijzigen netwerkstructuren. Je zorgt ervoor dat alles goed gedocumenteerd, toegankelijk en overdraagbaar is want je werkt samen met collega's en leveranciers. Je bent ook bereid en in staat om, als het team daar om vraagt, mede systeembeheer taken uit te voeren maar netwerkbeheer is jouw hoofdtaak.

De kandidaat heeft een positieve en kritische werkhouding, toont eigenaarschap, neemt verantwoording, proactief is, heeft oog voor plannen en organiseren en wil mensen met elkaar verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties.

Kandidaat moet beschikken over kennis van:

  • Cisco en HP apparatuur;
  • Network componenten als switches, routers, Next generation Firewalls (Palo Alto, Checkpoint), Software Defined Networking, etc.;
  • Microsoft Server en Linux;
  • Cloud en SaaS